Galeria wyróżnia się w swoim otoczeniu – elegancka architektura, przemyślany układ funkcjonalny, a przede wszystkim ciekawa oferta sklepów – skutecznie przyciągają do siebie Bolesławian, a także mieszkańców regionu.
- Jesteśmy pod dużym wrażeniem statystyk otwarcia – przyznał Jan von Lewinski, dyrektor Zarządzający Grupy Antan w Polsce. Spływają do nas częściowe informacje od najemców, które nie tylko napawają nas optymizmem, ale zdecydowanie przekraczają nasze wcześniejsze założenia. Cieszę się, że udało nam się przekonać do tej inwestycji LPP, POLOMarket, Rossmanna, CCC, PEPCO, a także lokalnych najemców – przyznaje Lewinski.
W związku z tym, że galeria promowana jest hasłem „Serce Miasta – Centrum Wydarzeń” podczas weekendu otwarcia nie zabrakło obiecanych podczas kampanii reklamowej gwiazd – między innymi uczestników X-Factor, czy też zespołu Bayer Full. Dodatkowo atmosferę inauguracyjnego weekendu podgrzewał konkurs, w którym główną nagrodą był Fiat 500.
- Teraz zabieramy się do ciężkiej pracy, aby ugruntować silną pozycję w mieście i regionie – mamy nadzieję, że nasz obecny entuzjazm będzie podtrzymany – konstatuje Lewiński.