Grupa Oto:     Bolesławiec Brzeg Dzierzoniów Głogów Góra Śl. Jawor Jelenia Góra Kamienna Góra Kłodzko Legnica Lubań Lubin Lwówek Milicz Nowogrodziec Nysa Oława Oleśnica Paczków Polkowice
Środa Śl. Strzelin Świdnica Trzebnica Wałbrzych WielkaWyspa Wołów Wrocław Powiat Wrocławski Ząbkowice Śl. Zgorzelec Ziębice Złotoryja Nieruchomości Ogłoszenia Dobre Miejsca Dolny Śląsk


Uczniowska Agencja Turystyczna w I Liceum Ogólnokształcącym

     autor:
Share on Facebook   Share on Google+   Tweet about this on Twitter   Share on LinkedIn  
20 września w niemieckim Löbau odbyło się spotkanie polsko – niemieckiej grupy kierowniczej projektu „RegionalManagement – Kompetencje i perspektywy zawodowe w polsko – saksońskim regionie przygranicznym”. Projekt uzyskał dofinansowanie w ramach programu Interreg Polska – Saksonia.
Uczniowska Agencja Turystyczna w I Liceum Ogólnokształcącym

Powiat Bolesławiecki przystąpił do projektu jako Partner i będzie jednym z realizatorów działań.

W ramach transgranicznego projektu edukacyjnego powstaną sieci kooperacyjne szkół w zakresie turystyki. Ponadto projekt zakłada wzmocnienie i pogłębienie współpracy w dziedzinie zarządzania kulturą i projektami turystycznymi pomiędzy szkołami w Polsce i w niemieckiej Saksonii.

I Liceum Ogólnokształcące im. Wł. Broniewskiego w Bolesławcu znalazło się w grupie liceów rekomendowanych przez grupę kierowniczą. Projekt obejmuje szkoły polsko - saksońskiego pogranicza i będzie polegał na utworzeniu w każdej z nich Uczniowskich Agencji Turystycznych (UAT), których celem będzie wspieranie wymiany uczniów i nauczycieli po obu stronach granicy oraz kształcenie uczniów na menedżerów kultury i menedżerów turystyki.

Wszelkie działania edukacyjne poprowadzą eksperci z Polski i Niemiec. Uczestnicy projektu pogłębią znajomość języka sąsiada, wiedzę dotyczącą realiów społecznych sąsiedniego kraju i regionu przygranicznego, zapoznają się z najnowszymi trendami i strategiami promocji kultury i turystyki, a także zbiorą praktyczne doświadczenia, które wykorzystają przy tworzeniu nowoczesnej i efektywnej oferty kulturalno-turystycznej w ramach działalności UAT.

Uczniowie opracują również multimedialne narzędzia do promocji pogranicza polsko-saksońskiego w postaci publikacji i strony internetowej. Młodzi menedżerowie kultury i menedżerowie turystyki regionalnej staną się „ambasadorami regionu” współtworząc jego wspólną markę – nowoczesnego i otwartego na innowacje w obszarze gospodarki i edukacji.

Więcej informacji znajdziesz w gazecie bolesławieckiej
Express Bolesławiecki


RC



o © 2007 - 2024 Otomedia sp. z o.o.
Redakcja  |   Reklama  |   Otomedia.pl
Dzisiaj
Piątek 19 kwietnia 2024
Imieniny
Alfa, Leonii, Tytusa

tel. 660 725 808
tel. 512 745 851
reklama@otomedia.pl