Grupa Oto:     Bolesławiec Brzeg Dzierzoniów Głogów Góra Śl. Jawor Jelenia Góra Kamienna Góra Kłodzko Legnica Lubań Lubin Lwówek Milicz Nowogrodziec Nysa Oława Oleśnica Paczków Polkowice
Środa Śl. Strzelin Świdnica Trzebnica Wałbrzych WielkaWyspa Wołów Wrocław Powiat Wrocławski Ząbkowice Śl. Zgorzelec Ziębice Złotoryja Nieruchomości Ogłoszenia Dobre Miejsca Dolny Śląsk


„Tres” na najwyższym poziomie

     autor:
Share on Facebook   Share on Google+   Tweet about this on Twitter   Share on LinkedIn  
Ten wieczór na długo zostanie w pamięci wszystkich tych, którzy wybrali się na koncert bolesławieckiej grupy TRES do Centrum Integracji Kulturalnej „Orzeł”.
 „Tres” na najwyższym poziomie

 „Tres” na najwyższym poziomie
kliknij na zdjęcie, aby powiększyć. „Tres” na najwyższym poziomie
kliknij na zdjęcie, aby powiększyć. „Tres” na najwyższym poziomie
kliknij na zdjęcie, aby powiększyć.

Zespół w składzie: Kamila Osuch – vocal, Andrzej Dziedzic – instrumenty perkusyjne, Mirek Kuc – gitara, Sławek Zimniak – gitara zaproponował publiczności muzyczną podróż przez świat w rytmach bossa novy, flamenco i jazzu.

Fantastyczne aranżacje klasycznej muzyki gitarowej, wzbogacone utworami wokalnymi, przenosiły zgromadzoną publiczność przez kraje i kontynenty oddając klimat miejsc opisanych muzyką.

Zespół „Tres” zaprezentował muzykę na najwyższym poziomie. Świetnie wypadła nowa wokalistka - Kamila Osuch. Bardzo liryczna a jednocześnie ekspresyjna i drapieżna, śpiewała w doskonałym rytmie i tempie. Urzekła publiczność swoją barwą głosu. Utwór wykonany w języku portugalskim w jej interpretacji pokazał jej ogromny potencjał. Doskonale zaprezentował się duet gitarowy Mirek Kuc i Sławek Zimniak. Muzycy wspaniale zagrali standardy muzyki gitarowej wprowadzając w zachwyt słuchaczy. Andrzej Dziedzic na instrumentach perkusyjnych dawał tempo utworom, a w bardziej lirycznych fragmentach dodawał koloru na „przeszkadzajkach”.

Na początek koncertu zabrzmiał instrumentalnie "Moorea" (Gipsy King) oraz „HayAmores” (Shakiry) stylizowane na flamenco, wprowadzając publiczność w klimat koncertu. Następnie usłyszeliśmy dwie jazzowe piosenki: „American Boy” (z rep. Estelle i KanyeWest’a) zaśpiewane w stylu bossa novy i bluesowo-jazzowe „Baby I’m a fool” (Melody Gardot). Vocal i styl piosenki American Boy mocno przypominał Basię Trzetrzelewską. Następnie muzyka gitarowa: wzorowana na kubańskiej muzyce ludowej kompozycja Heitora Villa Lobosa „Taniec Kubański” w opracowanej przez zespół aranżacji na dwie gitary, „Spain” (ChicCorea) wraz ze wstępem pochodzącym z drugiej części najpiękniejszego koncertu gitarowego „Concierto de Aranjuez” Joaguina Rodrigo, oraz „Manha de Carnival” Luiza Bonfy. Znów dwa utwory wokalne. Nastrojowe „Pearls” (z rep. Sade) oraz standard „Girl From Ipanema” Antonio Jobima. Dobór i kolejność utworów była tak skomponowana , że przejście z muzyki instrumentalnej na wokalną i odwrotnie dawało w dalszym ciągu komfort dla słuchaczy. Ostatnie utwory instrumentalne to hity muzyki gitarowo-jazzowej: „La Fiesta” (ChicCorea) i „Mediterranean Sundance” (Al Di Meola).

Na finał świetnie zaśpiewana i zagrana w dobrym tempie bossa nova „No More Blues” Toma Jobima oraz samba „Incompatibilidade De Genios” Joao Bosco. Na bis usłyszeliśmy „Sambę przed rozstaniem” (z rep. Hanny Banaszak).

Koncert spotkał się z entuzjastycznym przyjęciem publiczności, która nagrodziła artystów owacjami na stojąco.

Więcej informacji znajdziesz w gazecie bolesławieckiej
Express Bolesławiecki


mb



o © 2007 - 2024 Otomedia sp. z o.o.
Redakcja  |   Reklama  |   Otomedia.pl
Dzisiaj
Sobota 27 kwietnia 2024
Imieniny
Sergiusza, Teofila, Zyty

tel. 660 725 808
tel. 512 745 851
reklama@otomedia.pl