Szkoła Podstawowa nr 1: zajęcia terapii pedagogicznej dla uczniów zagrożonych dysleksją z trudnościami w czytaniu i pisaniu, zajęcia z terapii pedagogicznej dla dzieci zagrożonych dyskalkulią i trudnościami w nauce matematyki; zajęcia z elementami psychoterapii i terapii pedagogicznej dla uczniów z problemami w komunikacji społecznej; zajęcia rozwijające zainteresowania plastyczne z elementami arteterapii; zajęcia rozwijające zainteresowania muzyczno-ruchowe; zajęcia rozwijające zainteresowania przyrodniczo-ekologiczne.
Szkoła Podstawowa nr 2: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji; zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych; zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy z elementami zabaw twórczych; zajęcia ruchowe korygujące wady postawy; specjalistyczne zajęcia terapeutyczne – muzykoterapia; zajęcia dla dzieci z zaburzonym analizatorem słuchu; zajęcia rozwijające zainteresowania teatralne.
Szkoła Podstawowa nr 3: zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy; zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu; zajęcia psychoedukacyjne „Podróże w świat wyobraźni” dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej; gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy; zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów z edukacji regionalnej „Wędrówki po moim mieście”; zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów „Muzyczne spotkania z ruchem i plastyką”.
Szkoła Podstawowa nr 4: zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu; zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych; zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy; gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy; zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej; zajęcia rozwijające zainteresowania turystyczno-krajoznawcze „Wędrując, poznajemy to, co nas otacza”; zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczne dla uczniów zdolnych; zajęcia rozwijające zainteresowania taneczne.
Szkoła Podstawowa nr 5: zajęcia logopedyczne wyrównujące deficyty w mowie i komunikacji; zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożeni ryzykiem dysleksji; zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych; zajęcia rozwijające zainteresowania technologią informacyjną; zajęcia rozwijające zainteresowania plastyczne z elementami usprawniającymi małą i dużą motorykę.
W ramach projektu „Mam szansę – podaj mi rękę” w październiku dostarczono do szkół pierwsze pomoce dydaktyczne i tablice interaktywne oraz przeprowadzono szkolenia dla nauczycieli. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.