Na starcie stanęła grupa młodzieży, która swe umiejętności doskonali na zajęciach organizowanych przez Bolesławiecki Klub Brydżowy pod okiem trenerów Sławomira Zimniaka ( I LO) i Rolanda Lippika (II LO). W zawodach wystartowali również uczniowie szkół podstawowych - Rafał Molenda (SP nr 1 - 5 klasa) i Max Brandt (SP nr 4 - 6 klasa).
Turniej indywidualny w brydżu sportowym polega na tym, że w każdej z rozegranych 11 rund partnerem jest inny zawodnik. Wyniki uzyskane z wszystkimi składają się na całkowity rezultat każdego zawodnika w turnieju. Końcowe rezultaty zaskoczyły samych zwycięzców, którzy nie spodziewali się takiego sukcesu.
Fot. WFP
1. Adam Piasecki - I LO (55.00, 62.50%)
2. Krzysztof Makaro - I LO (51.00, 57.95%)
3. Marcin Mirecki - II LO (48.00, 54.55%)
4. Rafał Molenda - SP 1 (47.00, 53.41%)
5. Michał Drankiewicz - II LO (47.00, 53.41%)
6. Stefan Łucki - II LO (45.00, 51.14%)
7. Max Brandt - SP 4 (42.00, 47.73%)
8. Łukasz Kasprzyk - II LO (41.00, 46.59%)
9. Robert Mróz - I LO (40.00, 45.45%)
10. Maciej Cierniak - I LO (38.00, 43.18%)
11. Adrian Chojnicki - II LO (38.00, 43.18%)
12. Wojciech Pachnik - I LO (36.00, 40.91%)
Fot. WFP
Sukces odnieśli uczniowie I LO trenowani przez Sławomira Zimniaka. Bardzo dobrze zaprezentowali się najmłodsi uczestnicy turnieju, uczniowie szkół podstawowych, którzy w gronie licealistów zajęli bardzo dobre miejsca - najmłodszy w stawce Rafał Molenda otarł się o brązowy medal. Wszyscy uczestnicy uhonorowani zostali pamiątkowymi dyplomami oraz upominkami rzeczowymi. Dla zwycięzców nagrody rzeczowe ufundował Prezes Bolesławieckiego Klubu Brydżowego.
Fot. WFP
Bolesławiecki Klub Brydżowy zaprasza wszystkich chętnych do nauki gry w brydża sportowego. Zajęcia prowadzą: w I LO Sławomir Zimniak - we wtorki i środy od 14.30, w II LO Roland Lippik - w piątki od 13.30.
Jednocześnie Zarząd Bolesławieckiego Klubu Brydżowego składa ogromne podziękowania dla Pani Beaty Sulskiej - Dyrektora II LO oraz Cezarego Czernatowicza - Dyrektora I LO za umożliwianie prowadzenia zajęć szkoleniowych na terenie szkół.