Grupa Oto:     Bolesławiec Brzeg Dzierzoniów Głogów Góra Śl. Jawor Jelenia Góra Kamienna Góra Kłodzko Legnica Lubań Lubin Lwówek Milicz Nowogrodziec Nysa Oława Oleśnica Paczków Polkowice
Środa Śl. Strzelin Świdnica Trzebnica Wałbrzych WielkaWyspa Wołów Wrocław Powiat Wrocławski Ząbkowice Śl. Zgorzelec Ziębice Złotoryja Nieruchomości Ogłoszenia Dobre Miejsca Dolny Śląsk

Bolesławiec
Co z tą pocztą?

     autor:
Share on Facebook   Share on Google+   Tweet about this on Twitter   Share on LinkedIn  
Zawiadomienie o nadejściu przesyłki pocztowej, której nie można doręczyć adresatowi bezpośrednio, powinno czekać na nas w skrzynce. Nie zawsze jednak tak jest. Józef Podburaczyński wspomina, że kilkakrotnie miał taki problem, kiedy zajmował się mieszkaniem córki.

Listonosz, który dzwoni domofonem prosi o otwarcie drzwi, często nie fatyguje się, by zadzwonić do drzwi z paczką czy listem poleconym. Nie mówiąc już o sytuacji, kiedy w naszej skrzynce nie znajdujemy awiza, a okazuje się, że przesyłka czeka na nas na poczcie.

- W takim przypadku należy złożyć skargę na poczcie – mówi Krystyna Politach-Wardęga, Regionalny Rzecznik Prasowy Poczty Polskiej we Wrocławiu.

Pan Józef wspomina, że skarga została złożona, a list polecony udało się odebrać, zanim został odesłany z powrotem do nadawcy.

- Usłyszeliśmy wtedy, że to nie pierwszy taki przypadek. Zapewniono nas także, że sprawa ta zostanie dokładnie sprawdzona – opowiada Józef Podburaczyński.

Na stanowisku listonosza, który pracował w rejonie ulicy Kosiby, zatrudniona była nowa osoba. W marcu w wyniku kontroli pracy tego listonosza stwierdzono nieprawidłowości w wykonywaniu przez niego obowiązku pracy i nie przedłużono z nim dalszej umowy o pracę w Poczcie Polskiej.

- Każde sygnały jakie dostajemy od naszych klientów są dokładnie sprawdzane i w przypadku potwierdzenia nieprawidłowości w doręczaniu korespondencji czy też obsługi naszych klientów w urzędach pocztowych, są podejmowane natychmiastowe działania w celu ich wyeliminowania i usprawnienia pracy pocztowców – zapewnia Krystyna Politach-Wardęga. – Najważniejsze jest złożenie pisemnej skargi, która jest podstawą do podjęcia dalszych działań w tej sprawie.

Poza tym zgodnie z zapisami zawartymi w artykule 26 ust. 4 Ustawy Prawo Pocztowe, na pisemny wniosek adresata złożony w odpowiedniej placówce operatora (za wyjątkiem

pism sądowych) przesyłka listowa może być doręczana do jego oddawczej skrzynki pocztowej. A złożenie takiego wniosku eliminuje konieczność zgłaszania się klienta po odbiór awizowanych listów do placówki pocztowej.

- Prosimy wszystkich o informowanie nas o wszelkich nieprawidłowościach – zaznacza Regionalny Rzecznik Prasowy Poczty Polskiej. – Zapewniam, że wtedy podejmiemy odpowiednie działania, które wyeliminują problem.

My także apelujemy do mieszkańców naszego miasta o to, by zgłaszali podobne przypadki.

Więcej informacji znajdziesz w gazecie bolesławieckiej
Express Bolesławiecki


Karolina Wieczorek



o © 2007 - 2024 Otomedia sp. z o.o.
Redakcja  |   Reklama  |   Otomedia.pl
Dzisiaj
Sobota 20 kwietnia 2024
Imieniny
Agnieszki, Amalii, Czecha

tel. 660 725 808
tel. 512 745 851
reklama@otomedia.pl