Grupa Oto:     Bolesławiec Legnica Środa Śl. WielkaWyspa Wrocław Powiat Wrocławski Nieruchomości Dobre Miejsca Dolny Śląsk

Bolesławiec
Nowoczesna promocja ceramiki bolesławieckiej - debata specjalistów i bolesławieckich uczniów

     autor:
Share on Facebook   Share on Google+   Tweet about this on Twitter   Share on LinkedIn  
24 października zaprosili uczniów kl. 3 z Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. mjra H. Sucharskiego w Bolesławcu do udziału w wydarzeniu całkowicie nowego formatu - debacie dotyczącej nowoczesnych metod promocji z wykorzystaniem mediów społecznościowych oraz strategii ochrony marki ceramiki bolesławieckiej.
Nowoczesna promocja ceramiki bolesławieckiej - debata specjalistów i bolesławieckich uczniów

Nowoczesna promocja ceramiki bolesławieckiej - debata specjalistów i bolesławieckich uczniów
kliknij na zdjęcie, aby powiększyć.Nowoczesna promocja ceramiki bolesławieckiej - debata specjalistów i bolesławieckich uczniów
kliknij na zdjęcie, aby powiększyć.Nowoczesna promocja ceramiki bolesławieckiej - debata specjalistów i bolesławieckich uczniów
kliknij na zdjęcie, aby powiększyć.Nowoczesna promocja ceramiki bolesławieckiej - debata specjalistów i bolesławieckich uczniów
kliknij na zdjęcie, aby powiększyć.

Spotkanie odbyło się w sali konferencyjnej w nowym budynku Muzeum Ceramiki w Bolesławcu i składało się z dwóch części. W pierwszej skupiliśmy się na zaprezentowaniu młodzieży praktycznych zagadnień związanych z marketingiem i promocją. Zadbali o to specjaliści w swoim fachu, którzy na co dzień zajmują się marketingiem w największych zakładach ceramicznych w Bolesławcu. Wśród przedstawicieli Ceramiki Artystycznej - Spółdzielni Rękodzieła Artystycznego w Bolesławcu gościliśmy Mariusza Ochockiego - Głównego Projektanta i Kierownika Artystycznego oraz Agnieszkę Kędzierską, starszego specjalistę ds. handlu i marketingu, która zaprezentowała szeroką strategię promocji realizowanej przez firmę na wielu płaszczyznach. Zakłady Ceramiczne “BOLESŁAWIEC” reprezentował Wojciech Huczyński, dyrektor ds. marketingu i handlu, oraz Weronika Popescu-Piątek, specjalista ds. promocji i reklamy, która przedstawiła interesującą prezentację dotyczącą realiów nowoczesnej promocji ceramiki bolesławieckiej. Po każdym z wystąpień następował czas na pytania publiczności do prelegentów. Pierwszą część spotkania podsumowało wystąpienie Krzysztofa Hewaka, prezesa Stowarzyszenia Gmin Ceramicznych RP.

Drugą część spotkania stanowiła debata, w trakcie której młodzież zastanawiała się nad przepisem na skuteczną, nowoczesną reklamę ceramiki bolesławieckiej. Dzięki zastosowanej formule, udało nam się zestawić odczucia i przemyślenia młodzieży z wiedzą fachowców, którzy także mieli możliwość lepszego poznania zmiennego i wciąż nieco tajemniczego świata współczesnej młodzieży.

Pragniemy podziękować wszystkim osobom oraz instytucjom, bez których organizacja tego wydarzenia byłaby niemożliwa. Dziękujemy dyrektor ZSOIZ - Renacie Paszko, wicedyrektor Dorocie Wojtyniak oraz nauczycielce, wychowawczyni i artystce Edycie Orlińskiej za opiekę nad młodzieżą oraz zaangażowanie w przygotowanie przedsięwzięcia. Wyrazy wdzięczności kierujemy również pod adresem @ZC Bolesławiec i @Ceramika Artystyczna, które zgodziły się oddelegować swoich specjalistów na spotkanie oraz przedstawicielowi Urzędu Miasta w Bolesławcu i prezesowi Stowarzyszenia Gmin Ceramicznych RP.

Debata była jednym z wielu działań zaplanowanych w ramach trwałości projektu “Polska i Norwegia na Europejskim Szlaku Ceramiki: włączenie Bolesławca i Porsgrunn do międzynarodowej sieci współpracy miast o tradycjach ceramicznych”. Wpisała się też w tegoroczny XXIV Dolnośląski Festiwal Nauki 2024 pod hasłem przewodnim “Trenuj umysł!”.

Jesteśmy pewni, że już niebawem powrócimy z kolejnymi ciekawymi inicjatywami.

Więcej informacji znajdziesz w gazecie bolesławieckiej
Express Bolesławiecki


(info MC)



o © 2007 - 2024 Otomedia sp. z o.o.
Redakcja  |   Reklama  |   Otomedia.pl
Dzisiaj
Wtorek 10 grudnia 2024
Imieniny
Danieli, Bohdana, Julii

tel. 660 725 808
tel. 512 745 851
reklama@otomedia.pl